من در صحرا: تامین‌کننده وسایل نقلیه سنگین و سبک، قطعات و خدمات برندهای تربرگ، کامینز، کالمار، زیمنس، اسکانیا

پشتیبانی
به راهنمایی نیاز دارید؟
تماس با کارشناسان ما
021-28429776

مرور بر مقررات

سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 30 روز طول می کشد. اگر 30 روز از خرید شما گذشته باشد، نمی توانیم بازپرداخت یا تعویض کامل به شما ارائه دهیم.

برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.

انواع مختلفی از کالاها از عودت معاف هستند. کالاهای فاسد شدنی مانند غذا، گل، روزنامه یا مجله قابل بازگرداندن نیستند. ما همچنین محصولاتی را که کالاهای صمیمی یا بهداشتی، مواد خطرناک یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال هستند نمی پذیریم.

موارد غیر قابل برگشت اضافی:

  • کارت های هدیه
  • محصولات نرم افزاری قابل دانلود
  • برخی از اقلام بهداشتی و مراقبت شخصی

برای تکمیل بازگشت شما، به رسید یا مدرک خرید نیاز داریم.

لطفا خرید خود را به سازنده ارسال نکنید.

شرایط خاصی وجود دارد که فقط بازپرداخت جزئی اعطا می شود:

  • رزرو با علائم آشکار استفاده
  • سی دی، دی وی دی، نوار VHS، نرم افزار، بازی ویدیویی، نوار کاست یا ضبط وینیل که باز شده است.
  • هر موردی که در شرایط اولیه خود نباشد، به دلایلی که به دلیل خطای ما نیست، آسیب دیده یا قطعات گم شده است.
  • هر کالایی که بیش از 30 روز پس از تحویل بازگردانده شود

بازپرداخت

پس از دریافت و بازرسی اظهارنامه شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.

اگر تأیید شوید، بازپرداخت شما پردازش می شود و اعتبار به طور خودکار به کارت اعتباری یا روش اصلی پرداخت شما ظرف مدت معینی اعمال می شود.

بازپرداخت دیرهنگام یا از دست رفته

اگر هنوز بازپرداخت دریافت نکرده اید، ابتدا دوباره حساب بانکی خود را بررسی کنید.

سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی ارسال شود.

در مرحله بعد با بانک خود تماس بگیرید. اغلب قبل از ارسال بازپرداخت، زمان پردازش وجود دارد.

اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفا با ما تماس بگیرید.

فروش حراجی

فقط اقلام با قیمت معمولی ممکن است بازپرداخت شوند. اقلام فروش حراجی قابل بازپرداخت نیستند.

مبادلات

ما فقط در صورتی اقلام را تعویض می کنیم که معیوب یا آسیب دیده باشند. اگر نیاز به تعویض آن با همان کالا دارید، یک ایمیل برای ما ارسال کنید و کالای خود را به آدرس ما ارسال کنید: .

هدیه

اگر کالا هنگام خرید به عنوان هدیه علامت گذاری شده و مستقیما برای شما ارسال شده باشد، به ازای ارزش بازگشتتان اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کالای برگشتی، یک گواهی هدیه برای شما ارسال می شود.

اگر کالا هنگام خرید به عنوان هدیه علامت گذاری نشده باشد، یا هدیه دهنده سفارش را برای خود ارسال کرده باشد تا بعدا به شما بدهد، ما برای هدیه دهنده بازپرداخت ارسال می کنیم و آنها از بازگشت شما مطلع خواهند شد.

بازگشت حمل و نقل

برای بازگرداندن محصول خود، باید محصول خود را به آدرس زیر ایمیل کنید: {آدرس فیزیکی}.

شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل خود برای بازگرداندن کالای خود خواهید بود. هزینه های حمل و نقل غیر قابل استرداد است. در صورت دریافت بازپرداخت، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر می شود.

بسته به جایی که زندگی می کنید، مدت زمانی که ممکن است طول بکشد تا محصول مبادله شده شما به شما برسد ممکن است متفاوت باشد.

اگر اقلام گران تری را برمی گردانید، ممکن است از یک سرویس حمل و نقل قابل ردیابی استفاده کنید یا بیمه حمل و نقل خریداری کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت خواهیم کرد.

نیاز به کمک؟

برای سوالات مربوط به بازپرداخت و بازگشت با ما تماس بگیرید.

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه